Az IBM MAXIMO megoldása egy széles körben alkalmazott komplex munkairányítási és eszközgazdálkodási rendszer.
Eszközgazdálkodási funkcionalitásának célja az eszközök, berendezések, járművek legjobb kihasználtságának elérése, legmagasabb szintű rendelkezésre állásának biztosítása.
Az IBM MAXIMO megoldás többek között a részletes munkairányítási funkcionalitással, a tervezhető karbantartásokkal, a dolgozók, munkacsoportok, tudásszintjeik és tanúsítványaik kezelésével, a raktár- valamint berendezés pótalkatrészeinek kezelésével, a szerződéskezeléssel, a pénzügyi rendszerekhez való könnyű integrálhatóságával (SAP, Oracle), valamint a térképészeti támogatásával (beépített ArcGIS integráció) teszi elérhetővé a berendezések optimális kihasználtságát a berendezés teljes életciklusa során gyűjtött adatok és statisztikák segítségével.
Az IBM MAXIMO megoldás magában hordozza a legkorszerűbb karbantartási stratégiák támogatását is, mint a kockázat alapú karbantartás menedzsment, a TPM –Total Productivity Management, az állapotfigyelés alapú karbantartás menedzsment, stb. A szervezeti preferenciáknak megfelelően újragondolt, akár eszközcsoportonként eltérő karbantartási stratégia ugrásszerű hatékonyságnövekedéssel járhat.
A rendszer használatának előnyei:
A rendszer felépítése:
Eszközkezelési modul:
Munkairányítási funkciók:
Készletgazdálkodás modulok:
Beszerzés kezelési modulok:
Szerződéskezelési modulok:
Szolgáltatás kezelési modulok (SD)
Integrációs lehetőségek:
Üzleti folyamatokat támogató rendszerek
Műszaki folyamatokat támogató rendszerek
Lehetséges felhasználási területek:
Szabályzatok, eljárásrendek támogatása, munkafolyamatok betartatása (minőségbiztosítási rendszereknek- munkavédelmi előírásoknak- törvényi kötelezettségeknek való megfelelés, dokumentáltság)
Amennyiben érdeklődik szolgáltatásunk iránt, az igénybejelentő űrlap kitöltésével forduljon hozzánk bizalommal, 24 órán belül válaszolunk!